Kaip vykdomas užsakymas ir atsiskaitymas?
Naudodamiesi mūsų puslapio vedliu išsirinkite jums tinkančią dovaną, teisingai užpildykite pristatymo detales ir saugiai, greitai bei patogiai atsiskaitykite už prekes naudodamiesi visų Lietuvoje veikiančių bankų („Swedbank“, „SEB“, „DNB“, „Danske Bank“, „Šiaulių bankas“, „Citadele“, „Ūkio bankas“ ir „Nordea“, „Medicinos bankas“) internetinės bankininkystės sistemomis.
Kaip galima atsiskaityti už dovanas?
Įdiegėme populiariausius apmokėjimo būdus, kurie padės Jums greitai, patogiai ir svarbiausia saugiai atsiskaityti už prekes. Mūsų atsiskaitymų partneriai Swedbank bei mokejimai.lt užtikrins saugų apsipirkimą mūsų parduotuvėje. Apmokėti galite naudojantis visų Lietuvoje veikiančių bankų („Swedbank“, „SEB“, „DNB“, „Danske Bank“, „Šiaulių bankas“, „Citadele“, „Ūkio bankas“ ir „Nordea“, „Medicinos bankas“) internetinės bankininkystės sistemomis.
Ar saugu pirkti www.5dovanos.lt elektroninėje dovanų parduotuvėje?
Taip, tai visiškai saugu. Apmokėjimo metu duomenys yra šifruojami ir Jūs esate saugiai nukreipiami į pasirinktą banką, tad už finansinių duomenų saugumą garantuoja didžiausi Lietuvos bankai.
Ar mano duomenys saugūs?
Elektroninė dovanų parduotuvė https://5dovanos.lt/ yra registruota Asmens duomenų valdytojų valstybės registre ir turi suteiktą duomenų valdytojo identifikavimo kodą. Jūsų elektroninio pašto adresas naudojamas tik tam, kad galėtume Jums pasiūlyti geriausios kokybės paslaugas. Duomenys neperduodami jokioms trečiosioms šalim, tad Jūs esate saugūs!
Ar būtina registruotis?
Dovaną galite įsigyti ir neprisiregistaravę, tačiau mes rekomenduojame pasinaudoti paprasta ir labai greita registracija, kuri Jums suteiks papildomų privalumų naudojantis www.5dovanos.lt paslaugomis.
Prisiregistravę galėsite peržiūrėti atsiskaitymų informaciją, atnaujinti asmeninę informaciją, gauti informaciją apie nuolaidas ir naujas prekes pasirodžiusias mūsų parduotuvėje ir t t. Šios ir dar daugelis kitų paslaugų Jums bus suteiktos prisiregistavus visiškai nemokamai.
Kieno vardu registruotis, jei noriu nusiųsti dovaną savo draugui?
Registruojantis reikia suvesti savo duomenis, o perkant pasirinkite ir įveskite draugo adresą, kuriuo turi būti pristatyta prekė. Jei norite pasikonsultuoti susisiekite su mumis telefonu +370 604 79878 arba el.paštu: info@5dovanos.lt
Ar galima užsakytas dovanas atsiimti pačiam?
Atsiprašome, šiuo metu dovanų atsiėmimo paslaugos netaikome. Dovanos yra pristatomos Jūsų užsakymo metu nurodytu adresu, tad dovanas galite atsisiųsti sau ar tiesiog nusiųsti savo artimiesiems ir taip juos nustebinti.
Ar prekės pristatomos į kaimo vietoves?
Taip. Prekės nemokamai pristatomos visoje Lietuvoje. Užsakydami dovanas, nurodykite tikslų dovanos pristatymo adresą bei pašto kodą ir laukite mūsų kurjerio!
Ar atlikus užsakymą jį galime koreguoti?
Atlikus užsakymą ir apmokėjus už dovaną, jo koreguoti negalima. Jei už dovanas dar neapmokėjote, galite atšaukti užsakymą ir pasirinkti kitą dovanos variantą.
Norėčiau atšaukti užsakymą, po apmokėjimo. Kaip tai galėčiau atlikti?
Norėdami atšaukti užsakymą kreipkitės telefonu +370 604 79878 arba el. paštu: info@5dovanos.lt
Ar galima dovaną siųsti tam žmogui, kuriam skirta dovana?
Taip. Dovanos užsakymo formoje nurodykite asmens, kuriam norite pristatyti dovaną duomenis ir mes jį nustebinsime.
Kiek kainuoja dovanos pristatymas?
Dovanas pristatome visoje Lietuvoje per 2-3 darbo dienas Pristatymo kaina nuo 4,99€.
Kaip greitai pristatote dovanas?
Dovanas pristatome per 3-5 darbo dienas. Išimtinais atvejais dėl prekės gamybos termino pristatymas gali trukti ilgiau, tačiau tai bus pažymėta prekės aprašyme.
Gyvenu užsienyje. Ar galiu pirkti dovanas pas jus ir pristatyti savo artimiesiems Lietuvoje?
Taip, mes galime jums padėti nustebinti savo artimuosius Lietuvoje. Išsirinkite jums tinkančią dovaną, teisingai užpildykite pristatymo detales nurodydami dovanų pristatymo adresą Lietuvoje ir apmokėkite už prekes. Atsiskaityti galite visų Lietuvoje veikiančių bankų („Swedbank“, „SEB“, „DNB“, „Danske Bank“, „Šiaulių bankas“, „Citadele“, „Ūkio bankas“ ir „Nordea“, „Medicinos bankas“) internetinės bankininkystės sistemomis. Jei neturite sąskaitos nė viename iš nurodytų bankų, susisiekite su mumis info@5dovanos.lt ir mes jus padėsime išspręsti visus mokėjimų klausimus.
Ką daryti esant nekokybiškai dovanai (sugadinta transportavimo metu, dovana su defektais ir pan.)?
Pažeistas ar sugadintas prekes galite iš karto grąžinti kurjeriui užpildę pažeistos prekės grąžinimo dokumentus. Jei dovanos defektus pastebėjote išvykus kurjeriui, nedelsiant kreipkitės į mus telefonu +370 604 79878 ir e.paštu: info@5dovanos.lt. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti iškilusius nesklandumus.
Ką daryti, jei gavau ne visas dovanoje esančias prekes arba gavau tai, ko neturėjau gauti?
Jei gavote dovaną, kurios neturėjote gauti arba buvo pristatytos ne visos dovanos, kurias užsakėte, nedelsiant kreipkitės į mus tel. +370 604 79878 paštu: info@5dovanos.lt. Mes tuojau pat susisieksime su Jumis ir padėsime išspręsti iškilusius nesklandumus.
Ar galiu grąžinti man nepatikusią prekę?
Jūs galite grąžinti nepatikusią dovaną per 14 dienų ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Visos prekės su defektais gali būti pakeistos į identiškas kokybiškas arba grąžinami už prekes sumokėti pinigai. Norėdami grąžinti prekę susisiekite su mumis telefonu +370 604 79878 arba el. paštu: info@5dovanos.lt7